понеделник, 20 май 2013 г.

Пържолки с биричка





Вкусно, вкусно, та чак.......  Рецептата - немска. Естествено! Точно те ли няма да се сетят да сготвят с бира!!! Чак ми се прииска да отида на бирения фест и на място да проверя как стоят нещата с бирите и начините им за употреба.
Сега трябва да спомена една невероятна кулинарка, която на всичкото отгоре е благословена и със страхотно чувство за хумор - Валентина Кисьова. Тя ме подучи за тия пържолки и цялата ми фамилия дружно (и с пълни усти) я поздравяват!

Ей ги продуктите:

4-5-6 пържолки (моите котлетчета ги обезкостих предварително)
300-400 гр. гъби
10-ина глави дребен лук (или 1 по-големичка глава)
2-3-4 скилидки чесън
3 с. л. брашно
сол, пипер, кимион на вкус (от себе си добавих и 1 ч. л. червен пипер)
100-150 мл. тъмна бира
100-150 мл. пилешки бульон

Аз мариновах пържолките с мъничко сол, пипер, лимон и соев сос. Преди готвенето ги подсуших върху кухненска хартия и овалях в сместта от брашното с кимион, сол, черен и червен пипер. Пържих по 2-3 минути от всяка страна и извадих настрана. Покрих с фолио да се задушават и да стоят топли.
В същия тиган запържих лука, чесъна и гъбите. Полях ги с биричка (никъде не можах да намеря тъмна бира, затова си ползвах светла. Явно с наближаването на лятото тъмното не върви и не го продават. Но ако имате тъмна, ще стане още по-вкусно, сигурна съм. Тя си има един особен собствен вкус и ще е перфектна за сос.) и добавих бульонче. Върнах месото и оставих да покъкри докато се сгъсти соса.





Това е. Гарнитурата е по желание и вкус, а бирата е задължителна!










Да ви е сладко и гответе с усмивка за кеф и удоволствие!


Няма коментари: