вторник, 19 февруари 2013 г.

Дуци, Учителят Дънов и деветте ореха




От няколко дни си мисля за една прекрасна, слънчева и лъчезарна дама, която е на диета и ми изпрати тая снимчица за вдъхновение. Ама то не е диета като диета, а 100 грама жито, 9 ореха, ммммм... май и за някаква ябълка ставаше въпрос, но не съм сигурна. Било диетата на Дънов. За мен е чист аскетизъм, но коя съм аз да споря с Учителят Дънов???
Дълбоко уважам хората с воля! Аз я нямам. Е да, имам инат в изобилие и го проявявам с повод и без повод, но по отношение на храната си признавам, че дори мисълта да карам дни наред на ябълка, жито и 9 ореха ме докарва до стрес.
И точно тия девет ореха ме тормозят вече няколко дни. Защо пък точно девет, не може ли десет???
Мислих ги, пекох ги наум, ругах ги на глас и след като видях лъжичката на  тази Прекрасна лейди, ето ви едно, поне според мен, здравословно и вкусно, приятно на вид и най-вече, диетично ястие. 

Продуктите се виждат:

моркови
карфиол

Сосче:

9 ореха
1 малка скилидка чесън
2 с.л. кисело мляко
2 стръкчета копър 

сол на вкус (само ако диетата позволява)

Зеленчуците са задушени на пара за 15-20 минути. А деветте ореха и всичко останало смлях в блендера за 15 секунди. Стана чуден орехов сос, че и вкусен! 
След като сте изяли това, може с чиста съвест да си сложите бележка на хладилника "Тази седмица вече ядох!" :) и да се усмихнете победоносно!



















Ако не сте на диета посипете зеленчуците с пармезан или друго сирене, което харесвате и добавете лъжица майонеза в соса.

 

Да ви е сладко и гответе с усмивка за кеф и удоволствие!

Няма коментари: