четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Овчарски пай





Рецептата е преместена тук.

7 коментара:

Анонимен каза...

Тази Чобанска рецепта ми хареса :)

Fiki каза...

Чудничка рецепта, записах си я и някой ден ще се прави!
Рецептата е представена с чувство за хумор, как да не готви човек с настроение! И блога Ви е суперски; само успехи желая!

Unknown каза...

Благодаря, Фики!
Да ви е сладко!

Анонимен каза...

Пиши, пиши, Креми, да ти ги чета рецептите, това ми стига ....Те са като къс разказ , не съм си представяла , че ще ми достави такова удоволствие да чета готварски рецепти. А пък може и да се пробвам , вкусно ми звучи!!!!

Unknown каза...

Ох... анонимен.. Явно ме познаваш, ама се маскираш!
Я вземи сготви нещо и после ще си говорим за къси разкази!

Анонимен каза...

Naistin atrqbva da se probvate da pi6ete.Misalta vi te4e gladko,na mesta moje leko da se redaktira,no kato tzqlo e dosta dobre i nai-vajnoto zabavno.Pozdravleniq.

Unknown каза...

Винаги съм склонна да изслушам конструктивна критика, но благодаря за комплимента!