сряда, 20 февруари 2013 г.

Руска класика - творожная запеканка




Рецептата е преместена ТУК.

10 коментара:

Таня каза...

Здравей, Кремена. Поздравления за блога, много ми харесва, а с този десерт ме изненада приятно, защото съм любител на изварата. Със сигурност в най скоро време ще го пробвам. Хубав и усмихнат ден ти желая.

Unknown каза...

Здравей, Таня!
Надявам се, че ще ти хареса. Чакам отзиви! :)

Vili Konova каза...

Много ги тача сестрьонките и ще го направя това творожно нещо, дето си е чийз по американския маниер.
Пък ти красиво сервизчето бе...много...
Хубава вечер!

Unknown каза...

Вили, никак не е като "чииз"-а. Съвсем друго е усещането при хапване. Консистенцията е съвсем друга.
И аз си го харесвам сервизчето. Много обичам да пием чай с дружките, ама следващ път ще разкажа и за това. :)

Анонимен каза...

Тази рецепта ми се стори много лесна и интересна и взех, че я направих.Вкусно!!!
Благодаря ти Креми!

Unknown каза...

Да, това й е хубавото- лесно е, и е много вкусно!

Vili Konova каза...

Креми,направих го десерта и много ни хареса.Половин дозичка /като за двамка/, че да се изпече по- бързо.Ароматизирах с ванилия и лично аз си го мазах тъничко с ягодово желе.
Благодаря за лесната и вкусна рецепта!

Unknown каза...

Оо, много се радвам, че ви е харесало!
Да, наистина, с ягодово или кайсиево сладко е още по-разкошно. Кой каквото обича.
Аз слагам и парченца праскова от компот, може и стафиди (но сина ми не ги обича стафидите и избягвам да ги ползвам). Дори няколко капки ром не му идват в повече:))!
Ползотворна и усмихната седмица ви пожелавам!

Анонимен каза...

Днес видях рецептата и веднага го направих във варианта с праскови, а хич не съм почитател на изварата по принцип. Ползвах кафява захар. Получи се чудесно!
Благодаря!

Анна

Unknown каза...

Ани, благодаря!
Радвам се, че ви е харесало! :)