сряда, 13 февруари 2013 г.

Сладкишче за малки принцове и принцеси




Дори не знам дали това е сладкиш. Заради захарта ще го сложа в тази категория.
Много е щуро и всяка малка или пораснала принцеса ще го приготви за 20 минути. Що се отнася до принцовете, те са над тия неща, но могат много успешно да се справят с боядисването. Както се казва - отрано да свикват :). Сега да боядисат сладкишче, а като пораснат - на жена си кухнята или терасата.

Идеята ми дойде от тази снимка, която ми попадна докато чоплех из интернет.  Някаква реклама беше, а и да не е било, в дебрите на компютъра имам само тази картинка и никаква рецепта към нея. Върви, че се оправяй! Като ги гледам, мисля, че са направени в силиконови формички за мъфини. Аз, обаче нямам такива, и ми се наложи да импровизирам с подръчни средства и налични материали. Изрових две формички за пудинг, които дори не знам откъде и как са попаднали у нас и едни малки кутийки от пластелин, които по незнайна причина грижливо съм си запазила от времето, когато децата ми си играеха с това прословуто "тесто за игра". Да ме пита някой за какво са ми, ама ей на - дойде им реда и на тях.





Следва моята принцеска импровизация по темата.

Продуктите:

1 кофичка кисело мляко
1 чаша захар за подслаждане
1 пакетче желатин
сладкарска боичка на върха на ножа
1 кроасан

Приготвянето е абсурдно лесно. Подсладих млякото, оцветих го и добавих разтворения на водна баня желатин. Налях по формичките като за капаче, което при обръщане става основа, използвах един залежал в "сладкия шкаф" кроасан. Оставих в хладилника за 3-4 часа. За обръщането - топнете в гореща вода и бройте до 10. Сложете чинийка върху формичката и обърнете.
Това е!

Аз си имам една малка принцеса, която ми е пръв помощник - черноработник в кухнята и доверен дегустатор на импровизациите. В момента хапва втора порцийка. Зарадвайте и вашите принцове (но боядисайте в синичко) и принцеси с това лесно и, както се оказа, вкусно и свежо десертче!

Ако ви останат неизядени порцийки можете да ги сложите и във фризера. Получава се много приятен сладолед.






 






  

Да ви е сладко и гответе с усмивка за кеф и удоволствие!

Няма коментари: